Generaties verbinden
Tijdens een gezellige reminiscentieactiviteit brachten enkele studenten en onze bewoners een namiddag samen door.
Terwijl er wafels werden gebakken en verhalen werden gedeeld, kwamen heel wat herinneringen aan vroeger naar boven. Er werd gesproken over het dagelijks leven, wonen, schooltijd, huishoudelijke taken en andere ervaringen uit het verleden.
Het werd een warme ontmoeting waarbij jong en oud elkaar beter leerden kennen en genoten van elkaars gezelschap.